niedziela, 27 marca 2016

What's on my iphone

Jako że każdy z nas poszukuje przydatnych dla niego nowych aplikacji i chciałby poznawać ich coraz więcej, postanowiłam, że także napisze post o tym jakie aplikacje znajdują się na moim telefonie, ponieważ widzę takich postów coraz więcej.
Mam również nadzieję, że w komentarzach podzielicie się ze mną swoimi cudeńkami ;)


1.Player
Jest to aplikacja do oglądania filmów,programów i seriali, które lecą na TVN-ie. Mam kilka swoim programów, których nie przepuszczam, dlatego kiedy nie jestem w stanie oglądać ich na bieżąco, mam możliwość zrobić to na drugi dzień

2.Endomondo
Dla wszystkich miłośników sportu, szczególnie dla osób uprawiających sport rekreacyjnie, ponieważ wyczynowcy używają o wiele lepszych sprzętów. Aplikacja umożliwiająca kontrolowanie dystansu, prędkości i czasu wykonywanej przez nią dyscypliny

3.Vinted
Moja internetowa szafa. Bardzo fajna aplikacja. Po co wyrzucać stare, nieużywane ubrania lub biżuterię? Może komuś się spodoba a my na tym jeszcze zarobimy ;)
Idealna aplikacja dla dziewczyn! Wrzucajcie swoje stare ubrania, lub wymieniajcie się na inne, z użytkowniczkami Vinted

4.SoundHound
Ile razy miałyście tak, że leciała w radiu piosenka która chodzi za Wami od kilku dni a nie znacie tytułu? 
Mi się zdarza to bardzo często, dlatego ta appka dla mnie jest BARDZO przydatna.
Wystarczy przytrzymać przycisk kiedy leci kawałek piosenki której szukacie, a aplikacja sama znajdzie Wam tytuł i autora ;)

5.Polarr
Moja ulubiona i jedyna z resztą aplikacja do przeróbki zdjęć.
Jak dla mnie niezastąpiona!
Nie potrzeba żadnych filtrów, wystarczy odpowiednio dobrać balans bieli a zdjęcia wychodzą kosmiczne!

6.JakDojade
Tego chyba nie muszę tłumaczyć ;)
Kiedy samochodem ciężko jest dojechać i lepsza jest komunikacja miejska, aplikacja z rozkładem jazdy może nam uratować życie :D
Według mnie, najlepszą aplikacją z rozkładami jazdy jest "MZK", lecz niestety iOS jej nie posiada..
Ale polecam użytkownikom androida!

7.indaHash
Korzystam z tej aplikacji od niedawna, i nadal nie mogę jej do końca rozgryźć ;)
Chodzi w niej głownie o branie udziału w różnych kampaniach na Instagramie, wstawiając odpowiednie zdjęcia z odpowiednim opisem i hasztagami, i zarabiając na każdym zdjęciu w zależności od populacji Instagrama.
Minimum to 700 obserwowanych.

8. 17TRACK
Dla osób, które dużo zamawiają przez internet.
Aplikacja do śledzenia paczek z całego świata.
Jak dla mnie mega przydatna, polecam!

9. Instagram, Facebook, Mesanger, Snapchat
 Tych chyba nie musze Wam przedstawiać.



Czekam na Wasze propozycje!
Buziaki!



1 komentarz:

  1. Jakdojade.. żyć bez tego nie mogę!
    Zapraszam do siebie :)
    https://mierzwyzej.wordpress.com/2016/03/27/badz-szczesliwy-juz-dzis/

    OdpowiedzUsuń