piątek, 25 marca 2016

Święta, święta

Kocham wszystkie święta dlatego, że spędzam je z moją najwspanialszą rodziną!

Jak u Was wyglądają przygotowania do świąt?
Czujecie wiosnę? Bo ja mimo pochmurnej pogody bardzo! 
Porządki zrobione, ciasta będę piekła jutro, znajdziecie też przepisy na mazurka kajmakowego oraz sernik!

Mój dzisiejszy podwieczorek wcale nie był postny, przyznaje to z wielkim bólem..
Ale niestety nie mogłam się oprzeć takim pysznościom.




Wielkanoc jest dla mnie takim momentem, do przemyśleń i wyciszenia się.
Mieliście jakieś postanowienie wielkopostne?
Ja co roku staram się wytrzymać bez słodyczy, ale ani razu mi się to jeszcze nie udało.
A jak Wy sobie z tym radzicie? ;)

Chciałabym Wam życzyć szczęśliwych i pogodnych Świąt! Buziaki

 

4 komentarze:

  1. Też bardzo lubię święta. Również Wesołych Świąt!
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://szum-oceanu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nigdy nie miałam żadnych postanowień, bo i tak ich nie dotrzymuję.
    Zdrowych i wesołych :)

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ <- NOWY POST!

    OdpowiedzUsuń
  3. Donuty- najlepsze co może być <3 Nigdy nie można się oprzeć :D
    Pozdrawiam i zapraszam >> xyumv.blogspot.com << własnie zaczęłam :)

    OdpowiedzUsuń