wtorek, 13 września 2016

#fitfreak czyli omlet białkowy

Siemka kochani !

Dzisiaj trochę inny post, mało do mnie podobny bo dotyczący JEDZENIA, a ja w kuchni jako kucharka nie jestem częstym gościem.Chociaż ostatnio powoli się to zmienia razem z moją dietą ;)

Do rzeczy..
Ostatnio spotkałam się wiele razy z przepisami na omlety.. pod każdą postacią.
W związku z tym, że aktualnie w mojej diecie jest dużo białka postawiłam na OMLET BIAŁKOWY i muszę nieskromnie przyznać, że wyszedł mi wyśmienity! :)
Dlatego postanowiłam się z Wami podzielić moim przepisem, ale z chęcią poznałabym Wasze, także jeśli macie jakieś sprawdzone przepisy, czekam w komentarzach! :)

Do przygotowania potrzebne będzie
-15 gram odżywki białkowej
-30 gram mąki gryczanej lub jaglanej
-2 białka jaj (ubijamy ze szczypta proszku do pieczenia)
-1 żółtko
opcjonalnie można dodać wiórki kokosowe, prawdziwe ciemne kakao, lub co tylko chceciei wszystko mieszamy razem.

Mase wylewamy na dobrze rozgrzaną patelnie na której mamy już olej kokosowy i smażymy na małym ogniu POD PRZYKRYWKĄ! 

A oto efekt mojej pracy :)

SMACZNEGO!

4 komentarze:

  1. Nie jadam omletów, ale wygląda bardzo ładnie :)
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy jeszcze nie próbowałam omleta z odżywką. Może w końcu to bd omlet który mi zasmakuje :)

    Pozdrawiam
    www.amberlife.blog.pl

    OdpowiedzUsuń